Ajánlatkérés

Vegye fel velünk a kapcsolatot személyesen, vagy hagyjon üzenetet!

Ajánlatkérés
Vissza a bejegyzésekhez

Rendeljen okosan és körültekintően!

2016.
03.
29.

Mivel Ön is ellátogatott oldalunkra, biztosra vesszük, hogy bélyegzőt használ, vagy ezt követően rendszeresen használni fog számláinak, iratainak hitelesítésére. Talán mondani sem kell, mennyire fontos, hogy a bélyegzőn szereplő adatok pontosak legyenek, hiszen sok bosszúságtól óvja meg magát az ember, ha már a rendeléskor körültekintően jár el. A kellemetlenségek, melyek egy hibás bélyegző használatából adódhatnak, kizárólag a pecséten szereplő céget érintik. Ha megfogadja tanácsainkat, csak jól járhat:

  

1. Kizárólag írásban rendeljen, ne telefonon, még ha azt a készítő el is fogadná!

Biztosan Önnek is kevés az ideje, minden perc számít, de egy telefonos beszélgetés nem ad pontos képet arról, mit szeretne a bélyegzőjén viszont látni. Telefonon sem a cégnevet, sem adatainkat nem tudjuk teljes biztonsággal, érthetően bediktálni. (Például: Archenbergier Bt., vagy épp a 24 karakterből álló bankszámlaszám)
 Telefaxon, E-mail-ben is van lehetőség bélyegzőt rendelni, az adatokat pontosan leírva, esetleg hivatalos dokumentumot csatolva. Így nem lehet vita az adatok helyességét illetően egyik fél részéről sem!
 

      

 

2. Rendeléséhez mellékelhet – nem bizalmas – dokumentumot, melyen szerepel a bélyegzőn feltüntetendő név, adószám, cégjegyzékszám. Amennyiben az elkészült bélyegzővel nem elégedett és reklamálna, erre hivatkozva bátran megteheti.

 

3. Korrektúra – a biztonság érdekében. Ez a szolgáltatás minden bélyegzőkészítő cégnél elérhető. Közvetlenül a készítés előtt az ellenőrzési feladatokat korrektor látja el, de az adatok helyességét természetesen Ön is ellenőrizheti a „kefelenyomatot” átnézve. Ezután elküldheti a visszaigazolást, és már el is elindítjuk a gyártást. Az ellenőrzés elektronikus úton a legegyszerűbb, de természetesen személyesen is befáradhat a nyomdába.
 

4. Ki a felelős a hibákért?  Ha a készítő nem ellenőrzi a bélyegzőlenyomatot és az hibásan kerül gyártásba, akkor övé a hiba felelőssége.

 Az adatok helyességét illetően Ön csak akkor reklamálhat, ha nem kért saját ellenőrzést. Amennyiben Ön már ellenőrizte és jóváhagyta a nyomda által megszerkesztett adatokat, akkor a felelősség már Önt terheli az esetleges hibákért, amit aláírásával igazolnia is kell. Ezért is fontos, hogy adatait többször átnézve, írásban adja meg! A nyomdáknak nem kötelessége ellenőrizni az adatok valódiságát – néhány kivételtől eltekintve. Ilyenek az orvosi pecsétek, ügyvédi bélyegzők, melyekre szigorú törvényi előírás vonatkozik.
 

5. Mit tegyen, ha mégsem azt kapja, amit kért? Amennyiben hibás adatot lát a pecséten, azt ne vegye át! Teljesen mindegy, hogy kinek a hibájából rosszak az adatok, azokat javítani kell. Természetesen a bélyegzőgumit újra kell gyártani, de ennek a költsége jelentősen kisebb, mintha Ön átvenné a bélyegzőt és emiatt egy komplett készüléket kellene újra készíttetnie. Ha a megrendelő hibájából került a bélyegzőre téves adat, akkor őt terheli ennek a cserének a költsége. Ha a bélyegző készítője hibázott, természetesen ő állja a helyesbítés árát.

 

Bárki hibázhat a folyamat során, rajtunk múlik, hogy gyors, mindkét félnek kedvező megoldást találjunk ilyen esetben. Figyeljen oda Ön is, mi is ezt tesszük!

101 mellék - üzlet, értékesítés 
102 mellék - bélyegzőkészítés
103 mellék - szerviz 

HÉTKÖZNAP 800-1700
HÉTVÉGÉN ZÁRVA

 

Xerox Phaser3020/ WorkCentre3025 nyomtató toner utántöltése a Tonerklinikán

2017.
01.
12.

A Xerox kis irodai, otthoni lézernyomtató újdonsága, a Xerox Phaser3020 és a WorkCentre3025 . gyártó mind a két készülékhez egy kezdő, csökkentett, úgynevezett demó kazettát biztosít. A Tonerklinikán ez sem okoz problémát. A toner felújítása során felszabadítjuk a kapacitást teljes értékűre, így nem szükséges még egy új tonert vásárolni.

Tovább olvasom

Újdonság! Ricoh SP100 és SP201 toner utántöltés!

2017.
01.
12.

Nemrégen dobta piacra a Ricoh új kisirodai nyomtatócsaládját. Jellemzően a gyári kellékanyagok kifejezetten drágának mondhatóak, ráadásul nehezen beszerezhetőek.

Tovább olvasom

Mikor kell cserélni a nyomtatódobot vagy a tonert?

2017.
01.
12.

4 apró jel, amiből kiderül, hogy valamin változtatni kell

Tovább olvasom
További bejegyzések
Hírlevél feliratkozás

Iratkozzon fel hírlevelünkre és maradjon naprakész!