Ajánlatkérés

Vegye fel velünk a kapcsolatot személyesen, vagy hagyjon üzenetet!

Ajánlatkérés
Vissza a bejegyzésekhez

Hogyan spóroljunk nyomtatási költségeinken?

2015.
10.
05.

Egy korábbi cikkünkben már foglalkoztunk azzal, hogy egy modernebb nyomtató hogyan tudja befolyásolni vállalkozásunk költségeit. Érdemes azonban jobban beleásni magunkat a témába, hiszen számos olyan apró költség is felmerülhet egy kis- és középvállalkozás vagy egy otthoni iroda életében, melyekre odafigyelve jelentős összegeket takaríthatunk meg.
A kutatások azt mutatják ugyanis, hogy ezek a vállalkozások háromnegyede használ nyomtatót a mindennapi tevékenységek során. Az is bebizonyosodott, hogy a vállalatok túl sok erőforrást fordítanak az alapanyagok beszerzésére és újra-feltöltésére, a nyomtatási költségek kiszámítására és az elkerülhetetlen szervízelésre is.

Van azonban néhány ötlet, mellyel egyszerűen megvághatjuk nyomtatási kiadásainkat.

 

1.    Használjunk egyáltalán papírt?

Hazánkban tulajdonképpen mindent papír alapon kezelünk. Számlák, szerződések, kimutatások és még hosszan sorolhatnánk a listát azokról a dokumentumokról, melyek akár elektronikus úton is tárolhatóak lennének. Érdemes tehát átgondolni, mit érdemes valóban kinyomtatni.

 

 

2.    Menedzseljük nyomtatásunk!

Ha pontosan tudjuk, mikor mennyit nyomtatunk, akkor könnyedén tervezhetünk a jövőre, illetve visszafoghatjuk kiadásainkat.

 

 

3.    Modern körülmények a modern világban

Már volt szó róla, hogy költséghatékonyabb egy új, gazdaságosabb eszköz vásárlása vagy bérlése, mint régi, leharcolt eszközünket meghagyni az irodában. Érdemes lehet egy olyan hálózati nyomtató beszerzése is, melyet minden dolgozó képes használni Wi-Fi csatlakozás segítségével.

 

 

4.    A nyomtató elhelyezése is fontos lehet

Nem is gondolná az ember, de nagyon sok idő megy el azzal, mire a dolgozók elmennek a kinyomtatott dokumentumért, illetve hogy ott megállnak egy baráti beszélgetésre. Érdemes tehát a nyomtatónkat minden dolgozótól tíz méterre elhelyezni, hiszen kutatások is bizonyították, hogy egy ötven fős amerikai vállalatnál évente négyezer munkaóra megy így veszendőbe, ami két teljes állású alkalmazott éves munkaidejének felel meg.

101 mellék - üzlet, értékesítés 
102 mellék - bélyegzőkészítés
103 mellék - szerviz 

HÉTKÖZNAP 800-1700
HÉTVÉGÉN ZÁRVA

 

Xerox Phaser3020/ WorkCentre3025 nyomtató toner utántöltése a Tonerklinikán

2017.
01.
12.

A Xerox kis irodai, otthoni lézernyomtató újdonsága, a Xerox Phaser3020 és a WorkCentre3025 . gyártó mind a két készülékhez egy kezdő, csökkentett, úgynevezett demó kazettát biztosít. A Tonerklinikán ez sem okoz problémát. A toner felújítása során felszabadítjuk a kapacitást teljes értékűre, így nem szükséges még egy új tonert vásárolni.

Tovább olvasom

Újdonság! Ricoh SP100 és SP201 toner utántöltés!

2017.
01.
12.

Nemrégen dobta piacra a Ricoh új kisirodai nyomtatócsaládját. Jellemzően a gyári kellékanyagok kifejezetten drágának mondhatóak, ráadásul nehezen beszerezhetőek.

Tovább olvasom

Mikor kell cserélni a nyomtatódobot vagy a tonert?

2017.
01.
12.

4 apró jel, amiből kiderül, hogy valamin változtatni kell

Tovább olvasom
További bejegyzések
Hírlevél feliratkozás

Iratkozzon fel hírlevelünkre és maradjon naprakész!